Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 18. mai 2009

Sjøllaga :O)

Her kommer de malte platene jeg viste for en tid tilbake . Platene var trehvite ,ble beiset mørke brune først . Mannen har vært snill og malt platene i fargen ; antikk hvit , tuuuusen takk.

Da de var tørre pusset jeg de med 120 sandpapir , for å få frem det mørke.

Så var det å dekorere dem med noe ......

ja og slik ble det .



















3 kommentarer:

  1. Det var lekre fjøler =0)
    Og snill mann =0)

    SvarSlett
  2. Kempefine!!! Har gjort nesten det samme med små speil fra Ikea. Får legge ut bilder av de på bloggen min etterhvert.

    SvarSlett
  3. Koselig med noen godord, på vandring gjennom huset..... Ikke så mye som skal til for å krydre hverdagen.

    SvarSlett