Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 9. mai 2009

Diverse tepper

Quilting er gøy og mye jobb. Her har jeg quiltet 2 puter i
forskjellig linkvaliteter ,mye jobb , det "betaler " seg tilslutt
Det er ingen andre som har lik også blir man jo ofte litt fornøyd...SE HER.....ET HERLIG VARMT HEKLET PLEDD ,SOM MIN MAMMA
HAR HEKLET TIL OSS. bLE KJEMPEGLA DA VI FIKK DETTE .
DETTE HAR JEG SYDD SELV , OGSÅ HER DIVERSE UTGÅTTE
GARDINSTOFFER ,LAPPET SAMMEN OG KJØPTE ET BLOMSTRETE
FLEECEPLEDD SOM JEG VRANGSYDDE PÅ PÅ BAKSIDEN . BEGGE DISSE
ER GODE OG VARME SENE SOMMERKVELDER /NETTER.

FOR VI HAR VEL TENKT
OG FLYTTE UT OG GRILLE OG KOSE OSS

FREMOVER I SOMMERNETTENE?









4 kommentarer:

  1. Hei! Takk for det!
    Så flink du er med håndarbeid!
    Ha ei god helg videre!

    SvarSlett
  2. Du er en dame med mange talenter ser jeg =0)
    Det beige hekleteppet der var viiiirkelig ekstra lekkert!!!!

    Kjem plutselig dit du er, er et par ting jeg har sett på Skyttelen sin blogg som jeg MÅ ha sru ;0)

    Må bare ha penger og fri samtidig først =0D

    SvarSlett
  3. altså jeg mente det BLÅ OG BEIGE hekleteppet selvfølgelig, hang meg veldig opp i det beige og da glemte jeg plutselig å skrive blå (HAHA!!!)

    SvarSlett
  4. Jeg så du hadde oppdatert ja, man blir litt avhengig. ;)

    Ang bilder; legg i nn det siste bildet først, da kommer de i riktig rekkefølge. :)

    Og nå får du jo til kommentarer! Bra!! :))

    SvarSlett