Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 9. mai 2009

3 ÅRS KORT/ALBUM

.... bEGYNNER bakerst ... ja det går vel det og ;O). "kortet" er på to sider med blank ark inni samt tre mindre "lapper " som barna skriver hver sin hilsen til sitt søskenbarn på tre år.

Som dere sikkert skjønner så er Cars og McQueen det store om dagen .Tenkte jeg ville lage et litt artig kort... Jeg tenkte litt.... hadde kjøpt en koffertlapp på den var jo lynet McQueen, kopierte den flere ganger. Klippet og klippet og limte.... har også brukt glimmer mist ,syns ikke her men... det ble ganske fint :O)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar