Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 18. juli 2013

Sommer og vedlikehold ..

ja det hører med :) Har malt endel av terrassegulvet ( resten er fliser) Fargen har vår snille nabo funnet , dvs : hun begynte å male ... å det ble jo så fint !!! Ikke bare den vanlige oljebeisen liksom;) Så nå var det vår tur . Naturgrå heter fargen om du lurer.

1 kommentar:

  1. Ser veldig fint ut - omtrent slik som her... "Gubben" malte verandaen i fjor - lyst og fint!

    Joda, alt vel her - jeg nyter det, jeg også :)

    Kos deg i sommervarmen! Sender masse gode ønsker til deg!

    Klem

    SvarSlett