Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 2. juni 2013

Flommen 2013

Skummelt , facinerende, trist... for de det rammer . Naturen bestemmer selv den , det ser vi mer og mer i vårt land også ! Vi er heldige som ikke er utsatt , men tenker på de det rammer ...Stakkar. Er riktignok en liten stund siden flomtoppen var , men like trist og facinerende . Uansett det var idag jeg hadde tid til å blogge om det :)Ha en god søndag !

2 kommentarer:

  1. Man blogger når man har tid :-)
    flotte krakker i innlegget under :-)
    og enig med deg ang flommen
    - både fasinerende og skremmende .

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig melding inne hos meg :) Jeg var og tittet i bloggbutikken din, mye fint du lager! Jeg vil også gjerne følge deg, men noe rart hos meg, for jeg kan ikke "følge". Følgeknappen er ikke der. Vet ikke om det er noe galt med mine innstillinger.

    Flom er ikke moro! Vi i Sør slapp unna, men fulgte dere på TV. Ja, skremmende og fasinerende, men vil ikke ha slikt...

    SvarSlett