Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 21. april 2013

Herlig vårdag ...

Mellomste jenta er glad i å fotografere - tok oss en tur på Norsk skogmuseum ( det er like ved oss-flott plass) . Dagen idag har hatt en herlig temperatur , gleder oss til dagene som kommer med sommer i sikte :) Før det er det mange fine dager . Glomma renner forbi museet , vi har gleden av å nyte den. Idag har mellomstejenta tatt maaaange flotte bilder , mens jeg tok noen få med min iphone. Mine ble ikke så fine , men stemningen kan kanskje fanges opp ? Stor elv i bakgrunn .. ikke flomstor ennå men stor fart er det i den likevel :) Fortsatt god søndag til alle .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar