Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 14. oktober 2012

Høstferie

Herlig høstferie , med topptur på Sälenfjellet. Flott tur for meg og minstejenta - vi var godt fornøyd med oss selv da vi kom tilbake på hytta . Kvelden ble litt mer interessant enn den pleier ..vi fikk nemlig revebesøk :) Litt dårlig bilde , men uten særlig lys ... sier seg selv . Reven var kjempefin og så nysgjerrig på oss , litt mat fikk også . Nesten så vi kunne klappe den , så nære kom den :) Vi er ikke særlig vant med slike opplevelser - så dette var gøy både for små og store :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar