Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 22. september 2012

Hortensia..

- igår ble maten (biff) grillet ute på grillen ;) Mens jeg ventet på at de skulle stekes , så jeg litt rundt meg ... det begynte å bli kaldt - mot frost , brrr . Jeg "nøt" antagelig det sist av hortensia'n som ikke var fryst eller visnet. De har stått helt siden begynnelsen av mai !! Da var de blå .. som vi brukte til konfirmasjonen
Klipte av noen av de å pyntet inne i Finn Shcjøll vasene våre - fint ble det , superenkelt da ;)
God helg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar