Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 11. juli 2012

Hva er dette ??

 Vi har en tett og fin Lind hekk:) Vi er ihvertfall fornøyd med den . Ikveldingen  var det faktisk oppholdsvær ... vi drev litt i hagne , luket og klippet diverse . Oppdaget dette rare greiene ... det er små rød pigger som sitter fast på bladene . Det ser nesten ut som små nye skudd ... er ikke det litt rart da ?
 Håper noen av dere der ute har et svar til meg :) Venter spent ;)

1 kommentar:

  1. Det lurer jeg på også. Tok fotoer på Gjerstad stasjon.

    SvarSlett