Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 10. juni 2012

Blomster

...Plutselig fikk jeg litt fart på meg gitt )) 
Dro avgårde og handlet inn litt planter , kom igang :) Deilig , elsker blomster, ikke alltid like flink til å vanne og plukke men ... er stadig optimist ;) 


Nesten alle de blå ble fyllt opp idag - mangler fortsatt litt ... To innlegg på en dag, ble litt ivrig - kan hende det blir lenge til neste - hvem vet?? Ønsker alle en god kommende uke :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar