Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 13. mai 2012

Spirer og gror ..

Som før nevnt går det i blått om dagen :) Ifjor høst begynte planleggingen til neste helgs begivenhet !!Bare en uke igjen !! Altså jeg plantet masse løker , prøvde å finne alt i blått som skulle blomstre i mai ... det var en utfordring skal jeg si . Noe blomster for tidlig og noe for sent , noe ikke i det hele tatt !!!! I tillegg har det vært så kaldt da , håper vi får ei uke nå med litt varmere vær - ja da kommer løkene opp som planlagt :)) God søndag !

1 kommentar:

  1. Håper det går som planlagt, da tenker jeg det blir lekkert!!!
    Klem

    SvarSlett