Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 3. november 2011

fugleliv..

.. kanskje ikke lett å se men her koker det hver dag :) Litt dårlig zoom , men .. håper dere klarer å forestille dere at det er masse småpipper der ;) Jeg er forøvrig veldig glad i dompaper , det har vi fått - ihvertfall en nydelig en !! Venter på flere .

2 kommentarer:

  1. Moro, det er så herlig å sitte å se på det yrende livet som kan være rundt slike matstasjoner.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Joda, fantasien er det ikke noe i veien med ;) Koselig med fugler rundt huset, her har alle røde bærene på buskene allerede forsvunnet!

    Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett