Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 3. juli 2011

grønt ...



Bilde er tatt fra terrassen og ned i det ene blomsterbedet vi har - det begynner å bli som jeg ønsker.
Lysthus i pil - bare for morro, brukes ikke til noe spesielt :) Kan f.eks. "hjemme " seg der en varm sommerdag !!! Da sier det seg selv av det begrenser seg !! Her er det bare "dri.. " vær !!!!!!!!!!!!!!!
Blir litt lei kan man si :( Bildene jeg viser er selvfølgelig tatt en dag det var et solgløtt ...

2 kommentarer:

  1. Flott blomsterbed!
    Lite/ikke sommer her heller...
    Håper denne uken blir bedre både hos deg og meg:)

    SvarSlett
  2. Så fint blomsterbed:o)

    Jeg legger meg som følger i denne koselige bloggen!

    Håper været blir bedre hos deg!
    Heleneklem

    SvarSlett