Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 2. januar 2011

Hjemmelagde julegaver!!




Lite "bilderas" av årets hjemmelagde julegaver:)

Ludvig har nå flytta til Sverige , tror han trives der ;)

6 kommentarer:

  1. Godt Nytt År!!!
    så mange fine julegaver du har laget!!! Mange timers arbeid.. Jeg synest det alltid er gøy å både gi bort og få hjemmelagede gaver :-)

    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  2. Det var mange fine hjemmelagde gaver :o)

    Hege

    SvarSlett
  3. Så fine gaver du har laget :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Heldige var mottakerne av disse.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Så mange flotte presanger :-)

    Godt Nyttår :-)

    SvarSlett
  6. Så mye flott du har laget! Herlig Ludvig!

    Ønsker deg et riktig godt og kreativt nytt år!

    Klem

    SvarSlett