Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 28. november 2010

1.advent

1.advent :) Viser her årets nye julestjerne og ny vri på adventskalender :) Før om åra har vi hatt en kalender jeg har brodert da 1. "gutt " ble født ;) ( han er 13,5 år nå ) -Ja dere kan kanskje tenke dere at den er litt barnslig ... men veldig søt ... syns jeg da ;))                                      I år har vi lagd en ny vri .. Vi er tre barn og to voksne , hi hi . Vi har bestemt oss for at det bare blir pakker hver søndag i advent - den 1 . blir allerede idag - vi gleder oss alle som en :) Vi to voksne har kjøpt til herlige tre barn 

De tre skjønne barn har kjøpt til oss to voksne , DET er nytt ! Vi voksne har ikke hatt adventskalender før .... Vi gleder oss litt ekstra:)) 

Gavene ble litt dyrere , siden det ble "bare" 4 stk på hver !! 

Åååååå jeg kjenner det kribler ... skal vi åpne snart eller ......


3 kommentarer:

  1. Hei Jeanette, så koselig det hørtes ut med en slik adventskalender. Jeg har spilt i en lysmesse i dag, og da jeg kom hjem, fikk jeg ferdig middag :) Nå skal vi kose oss med kaffe!

    Ha en fin adventssøndag og en god ny uke! Klem Sylke

    SvarSlett
  2. Så koselig med slik kalender.
    I morgen skal jeg pakke inn 72 kalendergaver, eller, det blir litt mindre enn det siden noen er felles....
    Ønsker deg en fin adventstid!

    SvarSlett