Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 7. oktober 2010

Månen ....


Vi var ute å kjørte bil i kveldingen ... 

Månen var så stor ....

Lyset fra den var helt nydelig ....

Jeg prøvde ... å ta noen flotte !!!! 

bilder fra bilen ... i fart ...!!

Lurt ? mmm Ikke helt egentlig ..hi hi 



Drømmene kan kanskje hjelpe deg ... litt ...
Lukk øynene , tenk at du sitter i bilen i fart ( ja du må være 
passasjer da ..) og månen lyser mot deg .....Lyset er VAKKERT ! 
Klarte du det ? 
Ikke helt .... 
-nei det var vel litt for mye for langt ? 
Ja ja , det var forsøket verdt . 

Konklusjon:
Jeg må nok stoppe bilen og gå ut av den for å 
ta et vakkert bilde av månen , ... neste gang !!

3 kommentarer:

  1. Kan kanskje være lurt ja, vanskelig med bilder i fart.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Det ble i alle fall noen morsomme bilder. Godt forsøk ;)

    Har tenkt på deg, kanskje vi kan ringes en dag?

    Ha en fin helg! Klem fra Sylke

    SvarSlett
  3. He,he :) Ikke så smart med bil i fart :D Ha en flot helg :) Klem

    SvarSlett