Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 19. august 2010

Sommeren er på hell...


 
Sommeren er på hell , desverre men blomstene er kanskje på sitt beste...
Om dem har overlevd sommeren da ;)) Det er ikke aller hos oss ... 
må jo skryte litt , hi hi . Flotte farger og ei stor hvit lykt blir det stemning av ;) 
Som før sagt ; jeg elsker lykter ... har noen ... 


5 kommentarer:

  1. Koselige sommerbilder! Jeg tviholder på sommeren en stund til:-)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Dette så jo iallefall idyllisk ut.
    Vi kan nok få noen fine dager ennå, håper i allefall det.
    god helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Jeg drar til varmere strøk for å nyte ei uke på stranda :) Men håper på at det blir litt varmere til jeg kommer tilbake iallfall.

    SvarSlett
  4. Heisann! Så koselig å titte innom bloggen din. Skal lese mer her når jeg får tid :)

    Jeg håper du har en fin helg! Og så snakkes vi :)

    Klem fra Sylke

    SvarSlett