Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 10. mars 2010

.....det var litt dårlig bilde .....
Noen koselig bilder ifra vinterferien ...liten stund siden men ...


Her sitter Findus og lurer på om han vil ut eller ei ...,han er ikke veldig glad i å være leeeenge ute ... skjønner det kanskje litt i vinter da .. vært litt kaldt , også i vinterferien ! Idag(9.3) er en herlig dag i vente, nå kl halv ti er det -4 i skyggen og solen skinner så dag kommer det til å dryppe fra taket !!!!
HERLIG !!!!
Her i den røde "stua" koste vi oss med bål og grilla pølser og nogo godt attåt ;) Ble en riktid trivelig dag


Ser godt og varmt ut ;*)? Det ble det både i kinna og på henda ! Unga lekte ute og kom inn for å varme seg på bålen , også ut igjen .... Herlig stemning ;)))


1 kommentar:

  1. Der var det mye snø! Så utrolig koselig ut:-)

    Her har snøen endelig begynt å smelte. Herlig!

    Klem

    SvarSlett