Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 10. februar 2010

Årets vinterleker , Skogmuseet.

Herlige tider i møte ...:) Solen har faktisk begynt å varme oss litt ;) , selvom det er ganske kaldt ennå!

Dette er hopprenn!! fra årets vinterleker på norsk skogmuseet. Vi koste oss noen timer ute mens solen var fremme , deilig . Det ble mange flotte hopp og annen skiaktiviteter denne dagen .









2 kommentarer:

  1. Oi, er det du som driver Skyttelen. Det er ikke ofte jeg er i Elverum, men sist jeg var der (i sommer) var jeg faktisk innom butikken deres. Jeg måtte det etter å ha blitt anbefalt det. Der var det godt å være!!! Dere hadde utrolig mye fint og så var det så koselig å komme dit! Nå må jeg ihvertfall innom dere neste gang jeg er i Elverum :)

    Takk for besøket og hyggelig kommentar i bloggen min:) Så moro "å møte" noen fra samme distrikt. Det var så moro å titte i bloggene dine også. Ser at vi lager en del like ting. Her går det i fleecekjoler og fleecevotter om dagen. Det er så moro!!!

    Velkommen innom bloggen min igjen.

    SvarSlett
  2. Neste gang jeg kommer innom butikken deres, skal jeg gi meg til kjenne :)

    Barna begynner vinterferien nå, men vi skal bare kose oss hjemme. Vi reiser til Gran Canaria om et par uker. Det blir deilig!!!

    Nå har jeg lagt meg til som følger av bloggen din og har også lagt deg til i blogglisten min.
    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett