Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 15. november 2009

Dåpskjole

Ungene (spesiellt jentene) i huset har lenge mast på meg om de kunne se dåpskjolen de hadde brukt ... Selvfølgelig skulle de få se den , men det måtte jo passe for meg da;)
Endelig fant jeg den frem , den er strikket i bomullsgarn . Jeg har strikket den selv, husker den var veldig lang..... mange masker og tunga rett i munn slik at mønsteret ble riktig ;)






Ja jeg ble ganske fornøyd med den . Jentene syns også den var veeeeldig søt . De fikk også lov å prøve den på den største dukken de hadde , passet perfekt !! Har vi vært så små , var noe av det de undret seg på ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar