Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 18. august 2012

Kjøkkenterrassen

 er jeg veldig fornøyd med :) En egen liten avdeling på terrassen - her kan vi sitte å slappe av mens maten steker ( bilder lenger ned ) - har også mulighet til å ha opptil flere gode kokker !! Lurer på om det blir noe vi må teste snart ;)
 Hylle - om du ser den da - den svarte greia ved veggen - skal males - tror jeg om jeg gidder .....og henges opp - en gang !!
 Inngang til resten av terrassen , her kan vi dekke til 10-12 uten problemer . Til venstre ( ikke bilde av ) har vi sofa til mange !
 Dette er en av mulighetene å komme til terrassen . Under ser du endel av kveldens middag :) God helg alle sammen !!

3 kommentarer:

  1. Det ser koselig ut... Synd at du bor så langt unna, ellers ville jeg tatt en liten tur innom :) Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det hadde vært koselig :) Velkommen er du iallefall :)

    SvarSlett
  3. Så herlig plass dere har der! Forlenger jo sommeren (som ikke har vært her). Kan få mange fine høstkvelder der. klem

    SvarSlett