Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 16. august 2012

Ferdig !!

Vi begynte tidlig i vår  ...3xT ... Altså ting tar tid :) ,men nå er vi i mål!!  Vi laget oss et utekjøkken - har ønsket meg (oss) det lenge :) Slik ble det ! Alt var bare hvitt glatt overflate med standard knotter . Siden det skulle  være ute - da kunne vi leke oss litt . Vi har brukt "voksduk med lim " på . Det finnes mange fargevarianter - med forskjellig mønster . Det har jeg kjøpt hos Skyttelen
 
Gleder meg til fortsettelsen - her skal det bli laget mye god ( får jeg håpe;)) mat - hi hi Vi har grillen rett ved siden av og har laget mat nesten hver dag siden i vår . Maten smaker ekstra godt fra grillen :) Ble du kanskje litt inspirert ? Vi ble fornøyd selv da ;)

2 kommentarer:

  1. Så utrolig kjekt.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Det ble fint og personlig :) Håper du får noen gode sensommerdager med matlaging ute!

    Klem

    SvarSlett