Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 17. juni 2012

Kveldstur

 langs Glomma i solen , herlig tur på jakt etter litt markblomster :) Etter en innholdsrik helg med fotballturnering i blåst, regn, bitte litt sol ( før nå utpå søndagen ..) 14 spilte kamper , hvor en av dem var i finalen - dog gikk ikke det så bra men vi er like stolte av jentene våre . Det ble mye seiere på begge lag :) Deilig sykkeltur tur i solnedgang med noen venner var en perfekt avslutning på helgen .
Litt av dagens fangst :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar