Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 10. juni 2012

Grilling

... alt skal fylles opp .. tror jeg da !! Det blir både mye jobb og litt dyrt .. dette gitt . Jobben er grei nok , for det er gøy å pynte i hagen . Jeg har allerede plantet i flere potter og stor arvet jerngryte.  Jeg får se hva dagen idag bringer , om hagesenteret har noe jeg har lyst på ;)) Tror nok de har det !     Som tidligerer nevnt så griller vi mye , været bestemmer ikke for oss - he he - der har vi overtaket ...Så igår ble det wok på grillen med kylling og svinekjøtt , mend røstpoteter , foccacia m.m . Absolutt å anbefale :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar