Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 22. februar 2011

Vinterferie

Peisvarme , deilig.
Utsikten vår - herlig- vi koser oss:)
Mariusgenseren vokser , skal endelig begynne med mønster :)

2 kommentarer:

  1. Så bra at du koser deg :) Utsikten her ligner veldig på din akkurat nå, med tanke på været. Ser at genseren din vokser, så fint!

    Ha en fortsatt god uke! Klem

    SvarSlett
  2. Vinterferie her også. Stor koser oss med sol vi da, men isende kaldt.
    Klem Tone

    SvarSlett