Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 5. februar 2011

Retro fondue :)

Ja denne fonduegryta er ikke ny , hi hi . Den har jeg arvet fra mine foreldre , det er bryllupsgave ... for over 30 år siden !!! Lite brukt - stått i hylla her ei god stund og ;)

Nå skulle den til pers !! Fondue ble det med diverse dressinger, kjøtt , salat, loff, godt smør , bakt potet m m -åååå vi ble så mette !! Godt var det :)


2 kommentarer:

  1. Det minner meg veldig om min barndoms fondue ;) Det så kjempedeilig ut, skulle gjerne vært med og spist... *ler*

    Så bra at du ble ferdig med skjerfet! Det er lurt å begynne med det enkle :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Den er jo sjarmerende da! Og jeg kan tenke meg at maten ble god uansett. Du satte meg på en ide egentlig, for det er kjemepelenge siden jeg har spist fondue:-)

    SvarSlett