Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 1. desember 2010

Miniatyrbarndomshjem




Stemningsbilder ... Dette er et miniatyrhus fra ett gammelt barndomshjem . Har tatt bilder med og uten blitz -som dere ser ;)

Mest for å vise dere det søte huset :)

Huset står på "lagring" hele året... tas frem og julepyntes til jul . Mange minner fra dette huset ,  godt å ta "frem" disse minnene i førjulstiden :)  

Nissene som "bor " rundt og i huset er noe gammelt, hjemmelaget og nytt . 
Koselig lita stue eller hva ?;) 

3 kommentarer:

  1. Det er et koselig lite hus! Spesielt fint blir det når det lyser innenfra :)

    Ha en fin adventstid! Klem Sylke

    SvarSlett
  2. Nydelig og stemningsfullt.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Utrolig flott!
    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! ;-)

    SvarSlett