Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 31. desember 2010

Godt Nyttår


Snart er det gamle året over ... det nye starter med nye muligheter:) Det er alltid spennende .

Viser her et julepyntet hus med litt trolsk stemning...

Det er kaldt her om dagen ...

Akkurat nå er det "bare" - 11.9, rene mildværet for oss ;)

Riktig godt nyttår til alle :)

5 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også :) Flott julehus i deilig vintervær!

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår :-)

    ♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫

    SvarSlett
  3. godt nytt år.
    Det var jammen julestemning her ja.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Sender deg gode ønsker også her :) Håper dere har hatt en fin kveld i går og kost dere masse!

    Klem

    SvarSlett
  5. Godt nyttår til deg og dine! Nytt år og nye muligheter. Klem Grete

    SvarSlett