Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 1. august 2010

Sylting !!




Det renses på harde livet :) Begge hannene i huset !! 
renser jordbær , her skal det syltes . 
Jordbæra har vi kjøpt ... men bringebæra har snill mann og 
snille barn plukket ;)  Et herlig samarbeid , alle i arbeid!!
Nå er alt syltet og lagres i  fryseren , nesten alt da .. står jo 
litt i kjøleskapet og !!! Må jo ha syltetøy i kjøleskapet til enhver tid , eller ?? 
Godt både på brødskiva og i diverse kaker og desserter ;) 

5 kommentarer:

  1. Herlig herlig. Dette så jo fantastisk nydelig ut.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. hei
    godt jordbærsyltetøy du lagde mm...:-)

    SvarSlett
  3. Ah, såg deilig ut. Smakar nok enda betre når alle har gjort ein innsats :o)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Ingenting er som hjemmelaget syltetøy. Jeg har laget bringebærsyltetøy i dag :-)

    SvarSlett
  5. Takk for komentar! Skal kikke meg rundt på bloggen din også! Såg godt ut med alle dei bærå :D
    Marie

    SvarSlett