Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 10. august 2010

Dagens fangst ;)

Det ble en liten smak til dessert , mmmm ...


Vi har akkurat hatt jakt og fiskedagene på Skogmuseet i Elverum 
i helga , i underkant av 35 000 besøkende.... PLUSS at vi har hatt landskytterstevne,
festspillene og Elverumdagene med dertil salg av alt mulig !!!
Ja så det har vært folksomt i Elverum den den siste uka !!!
Gøy med litt liv og røre:)))
Over ser du litt av min "fangst " , hi hi !! Jeg er glad  i honning ...
Kjøper alltid honning , i år ble det  en sommerhonning : Barnas favoritt, 
en løvetannhonning ; litt mer smak , min favoritt :))
DET pleier jeg å kjøpe , iår ble det en ny variant i tillegg .
En mat honning fra Mary's Bzzz: Wapasha.
Det er en robust og aromatisk blanding av norsk lynghonning,
koriander og ingefær.  Passer godt til alle former for stekt kylling,oksekjøtt,
svinekjøtt. Blandet sammen med hvitløk og chili er den ekstra
spennende i wok, som grillsaus eller som glasur op ovnstekte potetbåter !! 
Dagens variant for oss ble honning glaserte gulerøtter , mmm godt:) 
Honning kan brukes til så mangt , prøv deg bare frem !!! 
Det gjør jeg ;) 
Ha en fin dag !

3 kommentarer:

  1. Rips er godt - med masse vaniljesaus:-)
    Honning er vel ikke akkurat min favoritt, men det kan være godt som smakstilsetter. Honningglaserte gulrøtter hørtes jo spennende ut:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann, og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :o)
    Her har du mye godt, ser jeg! Her oppe i nord har det regnet i to måneder, ikke antydning til modne bær i mils omkrets, hoho.
    Så nyt - nyt, du er heldig!!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  3. Hi hi. Rips er veldig godt så lenge man serverer med et tonn sukker og masse vaniljesaus. Akkurat honningen sliter jeg med å like. Ser jo, og høres veldig god ut, men som sagt, jeg sliter;.)

    SvarSlett