Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 12. oktober 2009

Nye gardiner!!!

Endelig ble det nye
gardiner på vesla sitt rom.

Det var ikke planen idag men...

Vesla har vært av og på med feber i flere dager , idag var det min tur til å være hjemme med henne.

Vi har bl.a. lest litt og rydda litt på rommet hennes.

Det var nødvendig idag og , gitt!!!!

Hun venter forresten på at rommet hennes skal få

en MAKE OVER....

Det er snart hennes tur, litt nye gardiner og ikke minst NOK....

Altså 3 i antallet, hadde bare 2 før.

"GARDINENE" var forresten ikke gardiner ...

Gjorde rett og slett et kupp idag..

Kjøpte sommerduker på salg, 30 kroner pr stk....

Dro hjem , dumpa ned ved symaskina, sydde løpegang og rynkehode.

VIPS så hadde vi 3 nye gardiner i farger som vesla vil ha.

Kan det bli bedre da ??

Vi ble strålende fornøyd:O)






.........Før............





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar