Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 8. oktober 2009

Høstferie

Soloppgang en tidlig morgen i fjellet, et herlig skue men ...
det er tross alt HØSTFERIE . Ser dere det kanskje?




Sikten var til tider dårlig ...



Var litt usikre på om vi kom oss ut med bilen
dagen etter da ...




Eldstegutten prøver seg på snowboard.... litt dårlig glid
enda , eller kan det ha noe med bakken å gjøre...







3 kommentarer:

  1. Oj...høstferie??? Ser mer ut som vinterferie! Kos dere masse i hvertfall! klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Minner meir om vinterferie ja..
    Her på vestlandet er det skikkeligt høstvèr. Regn, regn og atter regn... og vind!!
    Men i dag ser det ut til at det skal bli SOL!!!

    Ha ein fortsatt fin "høstferie"!
    Helsing Mona.

    SvarSlett
  3. Oj, så mye snø allerede. Tipper ungene synes det var gøy :) Kjempehyggelig at du vil være følger hos meg.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett