Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 20. juli 2009

sommer

båttur....deilig med en..dag uten ikke regn ...;)
Ungene storkoste seg ute på sjøen i mange timer , mens vi voksne satt på brygga og slappet av :)









Grillhytte ... her var det koselig . Min mor og far har kjøpt seg grillhytte , på hytta . Minner meg om et lite (det er jo det da ;S) koselig "eventyr"hus. 2 av Barna har sovet der også , to sengeplasser der . De digger det!!10 sitteplasser om han ønsker det.














De samme dagene benyttet jeg anledningen til å sylte litt jordbærsyltetøy, hmmmm . Det luktet jordbær utover i skogen og til de andre hyttene ... de var nok misunnelige tenker jeg ;O)

1 kommentar:

  1. Koselig....da spiller det ingen rolle om det regner da. Blir vel godt og varmt der inne også. Nå har dere ha grill-sesong HELE året :)

    Jeg har også fylt opp fryseren m deilig rørt jordbær....mmmmm

    SvarSlett