Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 7. juli 2009

Nye bilder

Gårsdagens bursdagsfeiring er vel over og jubilanten er godt fornøyd ! !
Heldig var vi med været og for i dag sprutregner det :(, sikkert bra for bakken...

Titter stadig innom http://puslekrokenblogspot.com/ http://skyttelen.blogspot.com/.

Her fant jeg inspirasjon til å male de brune rammene jeg ikke syns var no fine .. og med vakre kort inni syns jeg de ble riktig så fine ;)
Ideen fikk jeg hos Gunn-Hege , tusen takk og ser du hva jeg har fått til Gunn-Hege ?
Litt stolt da ;) Tusen takk for hjelpa her også ;O) .
Kortene har jeg selvfølgelig kjøpt ... ja det må jo bli Skyttelen :=)

3 kommentarer:

  1. så fine bilder og rammer a gitt!!!
    Skjønner ikke hva du har gjort feil med direktelinken jeg, du får gå innatt på innlegget og prøve og redigere, så får du prøve deg fram litt. Har to linker tett på hverandre der ser jeg, vet ikke om det kan være et problem, eller kanskje du må lage et ord og markere det før du trykker på den grønne fyren med briller og lager en link, for det ser ikke ut om du har gjort det? For eksempel at du skriver Gunn-Hege eller Puslekroken og SÅ prøver å lage en link av det (om det er meg du skal linke til selvføgelig)
    Var koselig å stikke innom, som vanlig, alltid så trivelige de jentene som jobber der ;0)

    SvarSlett
  2. Så fine rammene ble!!!!Er egentlig ikke mye som skal til for å endre utseende helt!!!Ha en kjempe fin dag!Klem fra Linda

    SvarSlett