Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 15. september 2013

Søtnos

Denne fant jeg da jeg ryddet i noen gamle bamser ... Denne lagde jeg selv på barneskolen på håndarbeiden som det het den gangen :) Først tegnet vi , så klippet vi også sydde vi ... flink ? Jeg syns det selv da ;) De andre bamsene vi fant i posen - ga vi bort til barnehagen hvor alle tre barna har gått :) De ble fornøyde med deg - men denne krabaten her vil jeg beholde selv ;) Fortsatt god søndag !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar