Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 15. mai 2013

som nye..

nesten! Ikke det som var målet heller da - men en forandring :) Det er to gamle krakker - har ventet lenge på maling !! Noen ganger er ; all you need ... en simpel krakk !!! Ble ganske fornøyd med krakkene om jeg selv skal mene noe - he he . En krakk eller to er alltid kjekt å - en ekstra sitteplass, et ekstra bord ! Det liker jeg å ha tilgjengelig :) Flere som gjør det ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar