Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 4. april 2013

Ble litt stille herifra nå ... påsken har passert ... den var bare HELT fantasisk !!! Heldig med min tur til å ha fripåske - med den solen ... ja bedre kan det ikke bli :) Fjellet ble besøkt - noen gikk på langrenn , noen sto slalom , gitarspilling, kortspilling, god mat , koselig mennesker , hyggelig lag , strikking, søm , vin , kaffe, kalkun, grilling øl, gul(påske)-brus, godteri-masse godteri hele tiden !!! Ja det er noen stikk ord fra årets påske:)

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en helt fantastisk påske.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Forstår at du har hatt en flott påske, det hadde vi her på Vestlandet også for en gangs skyld. Godt å ha en pause fra hverdagen og hente seg inn igjen :)
    Ønsker deg en fin søndag!
    Anette

    SvarSlett