Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 10. september 2012

Trysilrypa 2012

En herlig opplevelse :) Trysilrypa 2012 , første gang jeg og gjengen ( 6 damer) deltar på dette flotte arrangementet . Dette er bilde fra toppen av Trysilfjellet - flott utsikt i et helt strålende vær !! Over 4000 damer samlet i fjellet denne helga!
Her er skyggene på noen av oss på veg nedover fjellet .Vi var velsig heldig med været , som dere kanskje ser :) Men ti minutter etter målgang begynte det å regne ! Ja vi var heldig - straks litt hyggeligere da solen skinner :) Det er flere muligheter på hvor langt man ønsker å gå eller løpe . 6-11-13 km. Vi gikk 11 km , det er den turen med mest høydemeter - den beste etter vårt syn ;) Siden utsikten er ( ofte) et av målene . Det frister til gjentagelse :)

1 kommentar:

  1. Det hørtes og så virkelig ut som en herlig tur.
    Klem Tone

    SvarSlett