Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 15. mai 2012

Hortensia

Ønsker meg .... flere hortensiaer i denne fargen .... nå ..Har finni mange fine men ikke rikgtig farge !! Ja det er til konfirmasjon - har noen dager til å lete på ;) Ps : har en plan B om det ikke finnes !! Det nærmer seg den store dagen - gleder meg .

2 kommentarer:

  1. Nydelige blomster med en kjempe flott farge.
    Lykke til på jakten etter flere.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hortensiaer er så nydelige!
    Lykke til med forberedelsene til den store dagen.
    Håper dere får en flott dag!

    SvarSlett