Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 7. april 2012

Trebukken



Vi tok oss en sykkeltur i den fine solen ... men DET var jammen kaldt !! Vi tok oss en runde likevel ;) Langs Glomma i Elverum ryddes og stelles det om dagen . Flere nye og flotte benker langs hele veien .. ja veien er ca ... to tre km.. ;) . En av plasssene har i sin tid fått navnet Pernille ... nettopp der har en treskjærer vist sine kunster med motorsag !! Se her - er han ikke flink ??? JOOO , jeg blir ihvertfall imponert !! Den store ugla står i tillegg på en bunke utleste bøker . Ugle er kommunevåpenet vårt . WWW . trebukken er adressen han har . Påskekyllingene dere ser har jeg malt selv engang i tiden - de er så lykkelige da de kommer frem fra mørket : God påskeaften til alle !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar