Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 31. mars 2012

Påske




Etter en herlig Kinatur , med mange inntrykk som skal fordøyes er det herlig med vår !!! Snøen er så godt som borte , venter på at det kan grønnes i diverse bed i hagen nå ;) Blir noen hjemmedager i påsken , så jeg lurer på om det blir litt hagestell da ! Måtte været holde seg :) God palmehelg til alle der ute .

2 kommentarer:

  1. God påske til deg, Jeanette! Tenker ofte på deg når jeg syr! Hadde kanskje tatt med symaskin selv nå... ;)

    SvarSlett
  2. Det var koselig å lese ;))

    SvarSlett