Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 28. februar 2012

Vel overstått ...



.. igår var det dagen min som skulle feires ;) Enkel pynt på bløtkaka , men såååå gode blåbær :)))) De var helt herlige - tror jeg må kjøpe flere av disse ;) . Hjemmebakt kake og brød var noe gårdagens servering , jaja med godt pålegg på da ;) Ps : mye fint fikk jeg også , av både store og små ! Herlig å feires .

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått!

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått bursdag. :)
    Klem fra Mette.

    SvarSlett