Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 6. januar 2012

Årets første strikkeprosjekt...

Her viser jeg "kosekroken" min . Ønsket meg "pelspledd" til jul - fikk det :) Hadde herlig pute fra Green Gate , kjøpt meg herlig alpaca garn fra Drops ; Nepal i mørk lilla , lys lilla og off white . Går det som jeg vil blir den ferdig til bursdagen min i slutten av februar - da har jeg ordna gave til meg selv , hi hi . Flere som har nye strikkeprosjekter ?

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår!!!
    Jeg strikker lommetøfler/vesketøfler, OOOOG hekler dress til nevøen min som ble født i november :0)

    SvarSlett
  2. Flott mønster du strikker. Jeg driver på med en Mariusgenser til meg selv.
    Kos deg
    Klem Tone

    SvarSlett