Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 19. august 2011

Høsten nærmer seg...

Blomkarsen gror over alt .... det syns jeg bare er fint da ;) De er både enkle og fine syns jeg da !

Vi tilbringer ikke så mye tid ute på terrassen lenger... naturlig kanskje - jobbing, kaldere kvelder ( .. dager og da;)) skolestart, aktiviteter som endelig er igang igjen !! Høsten kan bli veldig hyggelig den og - bare den blir fin :) I dette øyeblikk - er det definitivt ikke fint vær .. mørkt - kanskje naturlig sent på kveld , hi hi - og REGN ... for har vi hatt i Norge denne sommeren !!! NOK - syns nå jeg !! Flere som har merket det tro ;))

2 kommentarer:

  1. Har liksom ikke hatt ordentlig sommer følelse i år jeg.
    Nå har høsten kommet og vi har allerede opplevd vår første frostnatt.
    Du får ha en god helg
    Det blir nok noen fine dager utover høsten ennå:-)
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Regn har det vært nok av, ja :) Men i dag var det fint vær og sol, og det ble en liten skogstur!

    Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett