Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 30. april 2011

Fantastisk vårtur



Idag etter en god og hyggelig dag på jobben kom go'gutten ( ... sønnen, eldstebarn i huset) å møtte meg på jobb. Derifra sykla vi hjemover - tok litt tid ... da vi stoppet langs Glomma i solen :)) Vi stoppet , satt oss på en benk i solen og nøt utsikten :)) Se hvor vakker utsikt vi hadde - bare nyt . Det gjorde vi !!
Sånne små herlige øyeblikk MÅ man bare ta vare på - det er vel egentlig det vi kaller; for en del av livet! I tillegg til at vi tar det som en selvfølge .... det kan man ikke har jeg opplevd det siste året . Finner også ut at man burde ta mer vare på de små øyeblikkene i hverdagen .
Motto : ta vare på øyeblikkene !!

4 kommentarer:

  1. Det er vakkert langs elva om våren, noe som bildene dine også viser. Ja, la oss ta vare på de små gode opplevelsene og være takknemlige for det vi har! Det var hyggelig med en kommentar fra deg igjen! Ønsker deg en fin søndag!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Fine ord! Jeg har blogget om det samme selv i dag.
    De små øyeblikkene er så utrolig viktige :-)

    SvarSlett
  3. Så sant, så sant :) Vi får nyte det vi har!

    SvarSlett