Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 3. november 2010

Premierefesten !!

Vi gleder oss :)))) Premierefest!!!  Mellomste jenta i huset går i 6.klasse , den klassen har kvalifisert seg til å delta på UTFORDRINGEN på Nrk Super :) Vi har dermed som foreldregruppe arrangert er premierefest med rød løper og høye glass med kanapeer ;) Noen lokale kjendiser og storskjerm - ja da ble kvelden fullkommen :)                                                                -Som du ser er festen over .. Litt utladet 11 åring i huset nå ;) 

2 kommentarer:

  1. Så moro at dere har laget fest :)

    Klem fra Sylke

    SvarSlett
  2. Så artig da.
    Tipper 11 åringen er storfornøyd :o)

    Hege

    SvarSlett