Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 27. mars 2010

Vis meg ditt påskeegg;)


Les lengre ned :) , Ønsker å høre fra dere der ute !!Påsken står for tur :) Godt med litt fridager ...
Minstejenta kom hjem med mange varianter med påskepynt siste skoledag , her ser dere en påskekylling ( litt mørkt bilde..) i gult med et rødt hjerte på :) Vi fikk også en grønn , bordkort og flotte tegninger . Så idag har vi pyntet litt med det nye og av det gamle vi har fått før ;)
Søte små kyllinger ( ikke laget selv ) , har maaange sånne;)) de står litt rundtom!!
Hanefar har vi også , han passer på :) Har han ikke flotte farger ?
Her viser jeg mitt eget påskeegg fra jeg var lita jente ! Det har fulgt meg i mange år, som dere ser :)) Altså det er 30 år gammelt i år !!! Se så flott det er , er veldig glad i dette egget. I 1980 kostet det kr 12,80 !!
Synes selv det er et koselig bilde på det også ;) . Dette egget har "bært" på mye godteri... Det har vært mange "søte " timer !!!
Kanskje det er noen som vil vise meg sitt eget gamle egg ? Legg igjen en kommentar og jeg vil besøke deg for å se på egget ditt ;)) . Gleder meg til å se !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar