Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 30. november 2009

Ny symaskin

Har investert.... 2 nye maskiner en til filting ,GØY!!! Her kommer det etterhvert.....
En "større" maskin enn den jeg hadde, jeg har hatt husquarna. Den har vært god , men begynner å bli sliten . Den har jeg brukt både privat og på jobb ... dem tåler vel ikke alt heller ....Nå har jeg falt for
Janome . Så langt er jeg også fornøyd;O) . Jammen er det mye å sette seg inn i ... Er noen der ute som har noen av disse kanskje ?? Fornøyd ?


1 kommentar:

  1. Hei hei!!
    Så flotte julestrømper du har laga!!!
    Og grattis med nye symaskiner :-)
    Eg har Janome 4800. Har hatt den i 10-12 år,
    og er kjempefornøyd med den. Har brukt den veldigt mykje i periodar. Visst eg ein gong må ha ny maskin, blir det ei ny Janome!!

    Ha ei fin advents tid.
    Helsing frå vestlandet!!

    SvarSlett